Facebook
Header-plaats

Is er nog plaats?

Katten-raam

Hoe reserveert u voor uw hond(en) of kat(ten)?

U kunt een reservering maken door middel van een telefonische afspraak, u ontvangt eventueel een bevestiging per mail of reserveert via de website door het invullen van het reserveringsformulier.
Klik op de button Reserveringsformulier voor uw reservering. Na ontvangst van uw reservering sturen wij u per omgaande een bericht en informeren u of er nog ruimte voor uw hond vrij is. U krijgt een klantnummer van ons. U betaalt het pensiongeld contant vooraf bij het brengen van de hond. Er vindt altijd een nacalculatie plaats bij het ophalen voor onvoorziene omstandigheden, bv langer verblijf. Bij korter verblijf van de hond, vindt er geen restitutie plaats. Mocht er geen plaats meer zijn, dan ontvangt u direct bericht van ons.

Annuleren reservering:

Teruggave van het reserveringsgeld geschiedt alleen
• bij plotseling opgetreden ziekte of ongeval van de eigenaar of zijn gezinsleden.
• bij sterfgeval van familie in de eerste graad, d.w.z. overlijden van echtgenoot/ echtgenote, ouders of schoonouders, kinderen, broers of zusters van de eigenaar van het huisdier.
• bij ziekte of sterfgeval van de hond die in pension zou komen.
Let op: Bij voortijdig afbreken van de vakantie worden geen pensiongelden terugbetaald, tenzij de reden valt onder de hierboven genoemde en gestaafd is met een officiële verklaring.

Klantenkaart

Van iedere reservering van een gastdier wordt door de gastheer een klantenkaart gemaakt. Bij inschrijving ter plekke wordt een klantenkaart ingevuld. Bij schriftelijk contact of per e-mail ontvangt u deze voorwaarden per e-mail. Zorg dat u voor noodgevallen bereikbaar bent op uw vakantieadres.

Hoogseizoen (juni, juli, augustus en september)

Bij een korter verblijf dan gereserveerd ontvangt u geen restitutie (dit geldt voor de reservering in de maanden juni, juli, augustus en september). Bij langer verblijf dienen de meerkosten te worden voldaan.

Hond-drinkensbak

Hoe kan ik reserveren en annuleren?

• Komt u voor het eerst?
Nieuwe klanten vragen wij om langs te komen voor een rondleiding en voor informatie. Neemt u dan het entingsbewijs en eventueel uw dier mee. Een rondleiding kan op zaterdag van 11:00 uur tot 13:00 uur.

• Reserveringen maken:
U kunt dagelijks van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonische reserveringen maken. Dit kan ook per E-mail. Voor de schoolvakanties adviseren wij u om tijdig te reserveren. Buiten de schoolvakanties is er altijd plaats voor uw dier. Indien tijdig afgemeld, rekenen wij voor reserveringen buiten het zomerseizoen geen annuleringskosten.
In de zomerperiode dient u zich aan de gereserveerde data te houden. Reserveringen, wijzigingen en annuleringen voor de zomerperiode kunnen telefonisch of per E-mail worden gedaan.


Hoogseizoen

Wij zijn het gehele jaar open. Voor het hoogseizoen (juni, juli, augustus en september) adviseren wij vroegtijdig te reserveren om zeker te zijn van een plaats.


Niet-gecastreerde reuen

In het hoogseizoen (juni, juli, augustus en september) kunnen wij slechts een beperkt aantal niet gecastreerde reuen plaatsen. Is uw reu niet gecastreerd dan dient u dit vooraf bij uw reservering aan te geven. Na akkoord ontvangt u dan een bevestiging per e-mail.


Agresieve honden

Wij accepteren geen honden die agressief zijn naar andere honden of naar onze verzorgers.